2009年7月1日星期三

赞美之泉


7.30.09
(星期四) 2009 敬拜讚美巡迴 Lighthouse Evangelism Tampines 新加坡 7:30 PM
7.31.09
(星期五) 2009 敬拜讚美巡迴 Bethesda Cathedral 新加坡 7:30 PM
8.1.09
(星期六) 2009 敬拜讚美巡迴 Bethesda Cathedral 新加坡 7:00 PM
8.2.09
(星期日) 2009 敬拜讚美巡迴 Bethesda (Bedok-Tampines) Church 新加坡 7:00 PM


哈咯,弟兄姐妹平安。
这次赞美之泉亚洲巡回有来新加坡,可是没去马来西亚。
所以大家想要参加这次的赞美巡回就可以下来新加坡,顺便找我咯。哈哈
赞美之泉在新加坡最后一站在我在这儿去的教会。
应该知道我是谁吧。。。
^^

13 条评论:

Chin Nee 说...

Stanley?? wahh..good ah.then can meet you!!

Chin Nee 说...

i'm wrong, he's Zhe Hao

chez haw 说...

哇。。
失望, 我是泽豪啦 ~

chez haw 说...

swt.. how come u faster than my comment !

J'zham 说...

Cos Singapore n Malaysia got 时差hahahaha

匿名 说...

i thought is stanley as well. lolz

匿名 说...

i know he is chez haw...
chez haw, say thanks to me!
wahahaha....

Stanley 说...

我很久以前已经退休了,很久没有 post 东西在此了,怎么会是我?! 哈哈。
不能来的弟兄姐妹不要伤心,到旷野网站下载来听听吧,一样的。
我正在听着,好好听哦。哈哈。

chez haw 说...

wah..
匿名1 报上你的大名,我要“骂”你
匿名2 报上你的大名,我要感谢你
哈哈,stanley, 你在我们的心中还没退休的。。
几时有空出来玩?

Stanley 说...

chez haw, your place very far from me leh... Somemore got so many h1n1 cases now... if nothing special dun go out better lo. haha...

匿名1 报上你的大名,我要感谢你
匿名2 报上你的大名,我要“骂”你

Chin Nee 说...

hahaha.. you guys sooooo funny~

i think when we get reunion in spore, we'll sure have great time~


"Cos Singapore n Malaysia got 时差hahahaha".. 不亏是zham...厉害!~

chez haw 说...

haha.. stanley we should work 2gether to find out who is 匿名1&
匿名2 =)

eh ler nt tat far lar stanley, we can meet at suntec or other place lei.. AMK got nice food? if gt i go find u then u chiak me eat nice food. ^^

匿名 说...

so good u all cn go...~